Φυσική Αγωγή – Μαγικές Ράβδοι – παίζουμε!

14

Οι Μαγικές Ράβδοι είναι οι δικές μας ράβδοι γυμναστικής που δημιουργήσαμε με τις μαθήτριες και τους μαθητές μας (δείτε πως, εδώ) ως μέρος του project «Το Κυνήγι του Κρυμμένου Παιχνιδιού» και τις χρησιμοποιήσαμε στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής.

Παιχνίδι Νο1: Πιάσ’το ή Άσ’ το σε κύκλο

 Στόχος: ταχύτητα αντίδρασης, οπτική – ακουστική οξύτητα, ενδυνάμωση μεγάλων μυικών ομάδων, ομαδικότητα, συνεργασία, συγχρονισμός, συντονισμός

Ηλικία: από 7 ετών, έως … 99 ετών (για πιο πάνω, χρειάζεται βεβαίωση γιατρού)

Υλικά: μαγικές ράβδοι, μία για κάθε παιδί

Πως παίζεται: δημιουργούμε μία ομάδα οκτώ έως δέκα παιδιών, που όρθιοι σχηματίζουν έναν κύκλο και δίνουμε σε κάθε παιδί να κρατάει μία μαγική ράβδο, όπως φαίνεται εδώ….

16

Μόλις δοθεί το σχετικό «παράγγελμα» από τον/την Κ.Φ.Α ή από κάποιο παιδί, τότε κάθε ένας που κρατάει μια ράβδο, πρέπει να την αφήσει και να μετατοπιστεί δεξιά ή αριστερά (αυτό το συμφωνούμε από πριν) και να πιάσει τη ράβδο του επόμενου παιδιού.

Στην αρχή τα παιδιά στέκονταν λίγο πιο κοντά (εύκολο) ….

και μετά πιο μακριά (δύσκολο) …

Παιχνίδι Νο2: Πιάσ’το ή Άσ’ το σε ζευγάρια

Στόχος: ταχύτητα αντίδρασης, οπτική – ακουστική οξύτητα, ενδυνάμωση μεγάλων μυικών ομάδων, ομαδικότητα, συνεργασία, συγχρονισμός, συντονισμός

Ηλικία: από 7 ετών, έως … 99 ετών (για πιο πάνω, χρειάζεται βεβαίωση γιατρού)

Υλικά: μαγικές ράβδοι, μία για κάθε παιδί

Πως παίζεται: δημιουργούμε ζευγάρια παιδιών και τοποθετούμε τα παιδιά κάθε ζευγαριού αντικριστά, δηλαδή έτσι….

34

Μόλις δοθεί το σχετικό «παράγγελμα» από τον/την Κ.Φ.Α ή από κάποιο παιδί, τότε κάθε ένας που κρατάει μια ράβδο, πρέπει να την αφήσει και να τρέξει να πιάσει τη ράβδο του/της συμπαίκτη/τριας του/της απέναντι.

… στην αρχή η προσπάθεια δεν ήταν για όλους πολύ πετυχημένη…..

… με ελάχιστη όμως εξάσκηση, τα καταφέραν όλοι τέλεια !!!!

Παιχνίδι Νο3: Εύθραυστες Ισορροπίες

Στόχος: προσανατολισμός, λεπτή κινητική δεξιότητα, οπτική οξύτητα, συγχρονισμός, συντονισμός,

Ηλικία: από 7 ετών, έως … 99 ετών (για πιο πάνω, χρειάζεται βεβαίωση γιατρού)

Υλικά: μαγικές ράβδοι, μία για κάθε ομάδα

Πως παίζεται: Χωρίζουμε τα παιδιά σε ομάδες με τη λογική της σκυταλοδρομίας, διαιρούμε κάθε ομάδα σε δύο υπο-ομάδες και τοποθετούμε κάθε υπο-ομάδα τη μία απέναντι στην άλλη.

Το πρώτο παιδί από κάθε υπο-oμάδα, τοποθετεί τη μαγική ράβδο (που έχει τη λογική της σκυτάλης) στο δείκτη του χεριού του και προσπαθεί να την παραδώσει στον απέναντι συμπαίκτη του χωρίς να του πέσει.

… δηλαδή κάπως έτσι….

…. ή έτσι….

light bulbΤέλος, μαζεύοντας τα υλικά των παιχνιδιών μας, κατά λάθος, δύο—τρεις μαθητές τοποθέτησαν τις μαγικές ράβδους στα πιάτα οριοθέτησης και άθελά τους δημιούργησαν δύο πολύ ωραία τέρματα με δοκάρια για ποδόσφαιρο και χάντμπολ…..

(για να μην ξεχνιόμαστε…. η εκπαίδευση είναι πάντα αμφίδρομη)

posts

 

 

Ιστολόγιο Φυσικής Αγωγής

 

σχετικά links
Τροχονόμος,  Carryball, Απλό Carryball, Carryball με σπάγκους, Sanski (σαν να είναι σκι), To Sanski στην πράξηΑλεξίπτωτα, Συν-γραφέας, Συν-γραφή και Συν-γραφείς,  – Συν-γραφέας, υλικά και κατασκευή, Κυνηγητό με ουρές & Οι Δράκοι με τις ουρές τουςΤο Σχολείο μας απόκτησε …bowlingΠαπουτσοσαλάτα, Σεντονο – volleyΜαγικές ράβδοιΜαγικές ράβδοι και… παίζουμεΜαγικές ράβδοι στο Τμήμα ΈνταξηςΠέτα τα Άχρηστα απ’ το σπίτι1ο Χολαργού + 12ο Ζωγράφου, +εργαστήκαμε και +αντηθήκαμε…(2)+εργασία 1ου Χολαργού – 12ου Ζωγράφου (3) … το παιχνίδι μας …. “Μαθητές και γονείς παίζουμε”…. το δια ταύτα…. Memory με καπάκια

 

Σχολιάστε