Φυσική Αγωγή – το Sanski (σαν να είναι σκι) στην πράξη

Για τη δημιουργία και τη δοκιμή αυτού του ωραίου εργαλείου φυσικής αγωγής, που το ονομάσαμε sanski, έχουμε ήδη μιλήσει σε προηγούμενη ανάρτηση, που μπορείτε να τη δείτε εδώ ...

Αφού λοιπόν κατασκευάστηκε ένα ζευγάρι sanski και ενθουσίασε τους…. δοκιμαστές του, δεν άργησε η κατασκευή κι άλλων ζευγαριών sanski.

 Τελικά  κατασκευάστηκαν συνολικά 4 ζευγάρια sanski, δηλαδή 8 πέδιλα…..

sanski

και σύντομα προστέθηκαν στο εποπτικό υλικό της φυσικής αγωγής στο σχολείο μας.

Έτσι, γρήγορα εφαρμόστηκε στο μάθημα και στο τέλος υπήρξαν και οι σχετικοί …. αγώνες!!!!

Sanski

Στόχος: ομαδικότητα, συνεργασία, συντονισμός, συγχρονισμός, ισορροπία, οπτική και ακουστική οξύτητα, μυική ενδυνάμωση μεγάλων μυικών ομάδων (προσομοίωση με το ski), εξομάλυνση και εξισορρόπηση διαφορετικών κινητικών δεξιοτήτων

Ηλικία: από 8 ετών και άνω

Υλικά για κάθε ομάδα

–       1 ζευγάρι  (2 πέδιλα) sanski

sanski2

Πως παίζεται: Το παιχνίδι έχει τη λογική της σκυταλοδρομίας. Χωρίζουμε τα παιδιά καταρχήν σε τριάδες και μετά τις τριάδες σε 2 ή περισσότερες ομάδες. Κάθε τριάδα, πρέπει να συνεργαστεί, έτσι ώστε τα δεξιά πόδια να βρίσκονται στο ένα πέδιλο sanski και τα αριστερά πόδια στο άλλο πέδιλο. Κατόπιν κάθε τριάδα πρέπει να διανύσει μία διαδρομή, να επιστρέψει και να παραδώσει τα sanski στην επόμενη τριάδα της ομάδας του.

Αρχικά επιλέξαμε να δουλέψουμε τα sanski σαν να κάνουμε ski αντοχής, γνωστό και ως cross county ski ή langlauf…..

…κάπως έτσι δηλαδή….

και έτσι….

και μετά δοκιμάσαμε τα sanski παράλληλα, σαν να ανεβαίνουμε μία πίστα ski με κλίση….

και με λίγη ακόμα προσπάθεια….

Είναι εντυπωσιακό ……

…. ότι τα παιδιά, κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, αντιλήφθηκαν ότι η επιλογή θέσεων των παικτών της τριάδας τους ίσως να μην ήταν τόσο αποτελεσματική κι έτσι αλλάξαν θέσεις με δική τους πρωτοβουλία, δηλαδή αυτός που ήταν 1ος αρχικά μπορεί να έγινε τελευταίος τελικά, κοκ ….

Είναι εντυπωσιακό ……

… ότι ακόμα και αυτοί που δεν φορούσαν τα sanski ακολοθούσαν τους συμπαίκτες της ομάδας τους και προσπαθούσαν να τους εμψυχώσουν…

Είναι εντυπωσιακό …..

…. ότι κάποια παιδιά –ευτυχώς ελάχιστα- άρχισαν κάποια στιγμή να γκρινιάζουν και να θέλουν να εγκαταλείψουν. Με αφορμή αυτό, συζητήσαμε την αξία της ομαδικής προσπάθειας κι ότι κανείς δεν δικαιούται να εγκαταλείψει επειδή δυσκολεύεται σε κάποια στιγμή, φέρνοντας σε δύσκολη θέση την ομάδα του/της ….

μάλλον δεν θα πρέπει να θεωρήσουμε εντυπωσιακό, μετά από όλα αυτά, το ότι …..ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΥΠΕΡΟΧΑ

Ιστολόγιο Φυσικής Αγωγής

σχετικά links
Τροχονόμος,  Carryball, Απλό Carryball, Carryball με σπάγκους, Sanski (σαν να είναι σκι), To Sanski στην πράξηΑλεξίπτωτα, Συν-γραφέας, Συν-γραφή και Συν-γραφείς,  – Συν-γραφέας, υλικά και κατασκευή, Κυνηγητό με ουρές & Οι Δράκοι με τις ουρές τουςΤο Σχολείο μας απόκτησε …bowlingΠαπουτσοσαλάτα, Σεντονο – volleyΜαγικές ράβδοιΜαγικές ράβδοι και… παίζουμεΜαγικές ράβδοι στο Τμήμα ΈνταξηςΠέτα τα Άχρηστα απ’ το σπίτι1ο Χολαργού + 12ο Ζωγράφου, +εργαστήκαμε και +αντηθήκαμε…(2)+εργασία 1ου Χολαργού – 12ου Ζωγράφου (3) … το παιχνίδι μας …. “Μαθητές και γονείς παίζουμε”…. το δια ταύτα…. Memory με καπάκια
Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: