Συν-γραφέας, Συν-γραφή και Συν-γραφείς

«Δημιουργική Γραφή»

Ο «Συν-γραφέας» αποτελεί το βασικό εργαλείο για ένα ακόμα παιχνίδι «συνοχής της ομάδας» (team building game) που χρησιμοποιείται στη φυσικήsingrafeas2 αγωγή και όχι μόνο.

Φαινομενικά, οι πρωταρχικοί στόχοι του «Συν-γραφέα» επικεντρώνονται στο συντονισμό, στο συχρονισμό, στη συνεργασία και κατ΄επέκταση στη συνοχή της ομάδας.

Ο πιο ουσιαστικός όμως στόχος του συγκεκριμένου εργαλείου, είναι η εξάσκηση λεπτών κινητικών δεξιοτήτων (fine motor skills).

Οι λεπτές κινητικές δεξιότητες είναι κινήσεις πολύ γνωστές σε όλους μας όπως η γραφή, ο σχεδιασμός σχημάτων, η χρήση ψαλιδιού, το δέσιμο και λύσιμο κορδονιών, το κούμπωμα και ξεκούμπωμα κουμπιών, το ντύσιμο ή ξεντύσιμο των ρούχων και πολλές πολλές άλλες.

Συνήθως θεωρούμε ότι οι κινήσεις αυτές είναι αυτονόητο να τις εκτελέσει κάποιος.

Η επιτυχής ή όχι επίτευξη των κινήσεων αυτών όμως, προϋποθέτει συνεχή ενδυνάμωση των μικρών μυϊκών ομάδων ενός παιδιού ή ενήλικα και εξάσκηση με  συγκεκριμένες δραστηριότητες που οδηγούν στην αυτοματοποίηση των εν λόγω κινήσεων.

Τέλος, η σημαντικότητα της εξάσκησης των λεπτών κινητικών δεξιοτήτων είναι αδιαμφισβήτητος αρωγός στην εκπαίδευση παιδιών, αθλητών, αλλά ακόμα και σε άτομα τρίτης ηλικίας και άτομα με ιδιαίτερες ικανότητες.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας μας με το μάθημα της Φυσικής Αγωγής και του project “Το Κυνήγι του Κρυμμένου Παιχνιδιού”,  αποφασίσαμε να κατασκευάσουμε τον Συν-γραφέα…..

και για την ιστορία….

Οι «Συν-γραφείς»  ξεκίνησαν από τη Φυσική Αγωγή ως ιδέα.

Κατασκευάστηκαν από το Δ/ντή.

Αισθητικά και χρωματικά επεξεργάστηκαν από το Ε1, εκεί πρωτοδοκιμάστηκαν στην αρχική τους μορφή…

και

οι φωτογραφίες και τα βίντεο που βρίσκονται εδώ τραβήχτηκαν στο Στ1, όπου είχε ενημερωθεί να προετοιμάσει τα κείμενα που συν-γράφτηκαν. Τα κείμενα είχαν περιορισμούς. Έπρεπε να είναι 4στιχα και 15σύλλαβα… και ήταν..

Όπως καταλαβαίνετε η συνεργασία δεν επιβάλλεται στους μαθητές μας. Ξεκινάει από εμάς.

Θέλετε να μάθετε και ένα μυστικό;

Εμείς ως εκπαιδευτικοί χαιρόμαστε περισσότερο από τους μαθητές μας όταν αυτοί συνεργάζονται. Η αποδοχή μέσω της αναψυχής, την ώρα που τα χρησιμοποιούν, είναι η καλύτερη αμοιβή και μας δίνει το πιο  όμορφο χαμόγελο.

Ιστολόγιο Φυσικής Αγωγής

σχετικά links
Τροχονόμος,  Carryball, Απλό Carryball, Carryball με σπάγκους, Sanski (σαν να είναι σκι), To Sanski στην πράξηΑλεξίπτωτα, Συν-γραφέας, Συν-γραφή και Συν-γραφείς,  – Συν-γραφέας, υλικά και κατασκευή, Κυνηγητό με ουρές & Οι Δράκοι με τις ουρές τουςΤο Σχολείο μας απόκτησε …bowlingΠαπουτσοσαλάτα, Σεντονο – volleyΜαγικές ράβδοιΜαγικές ράβδοι και… παίζουμεΜαγικές ράβδοι στο Τμήμα ΈνταξηςΠέτα τα Άχρηστα απ’ το σπίτι1ο Χολαργού + 12ο Ζωγράφου, +εργαστήκαμε και +αντηθήκαμε…(2)+εργασία 1ου Χολαργού – 12ου Ζωγράφου (3) … το παιχνίδι μας …. “Μαθητές και γονείς παίζουμε”…. το δια ταύτα…. Memory με καπάκια
Advertisements

Ένα Σχόλιο to “Συν-γραφέας, Συν-γραφή και Συν-γραφείς”

  1. margarita kourousi arampatzi Says:

    ωραία κατασκευή και κυρίως, δυνατό το μήνυμα για συνεργασία! μας αφορά όλους, μικρούς και μεγάλους… μπράβο σας!!


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: