- ριπτική ικανότητα, αμφιπλευρικότητα
- ταχύτητα αντίδρασης
- οπτική αντίληψη
- συγχρονισμός, συντονισμός
- ομαδικότητα, συνεργασία
… τι έχουμε παίξει μέχρι σήμερα …
Παιχνίδι Νο 1:
Παιχνίδι Νο 2:
Με τη βοήθεια μιας ταινίας σήμανσης, οι μαθητές σε ζευγάρια, παίζουν με τη λογική του τένις, μετρώντας τους πόντους σε σετ.
Παιχνίδι Νο 3:
Οι μαθητές σε ζευγάρια, παίζουν με δύο μπαλάκια ταυτόχρονα. Φαίνεται εύκολο – δεν είναι όμως 🙂 …
Παιχνίδι Νο 4:
Οι μαθητές σχηματίζουν έναν κύκλο και μεταφέρουν το μπαλάκι από τον έναν στον άλλο. Στο βίντεο που ακολουθεί, φαίνεται η πιο δύσκολη μορφή της δραστηριότητας, όπου προστίθενται διαρκώς μπαλάκια – εξίσου δύσκολο …
Παιχνίδι Νο 5:
Με τη βοήθεια μίας ταινίας σήμανσης, οι μαθητές χωρίζονται σε δύο ομάδες και παίζουν με τη λογική του volley. Αλλάζουν με τους συμπαίκτες τους το μέγιστο δύο «ρίψεις» και η τρίτη πρέπει να περάσει στην άλλη ομάδα …
δυστυχώς αυτό το παιχνίδι, δεν το έχουμε οπτικοποιήσει …
… το αφήνουμε όμως να το φανταστείτε…
Σχολιάστε