Φυσική Αγωγή – Μπουκαλορακέτες

… με δύο πολύ απλά υλικά που μπορούν να βρεθούν πανεύκολα: ένα πλαστικό μπουκάλι από χυμό ή νερό ή γάλα και ένα μπαλάκι του tennis …IMG_13
… μπορούμε να παίξουμε παντού …
… αρκεί να έχουμε λίγο φαντασία (λίγο περισσότερη από λίγη), για να εμπνεύσουμε τους μαθητές μας να δημιουργήσουν τα δικά τους κινητικά παιχνίδια …
… μιλάμε για την απόλυτη κινητική αναψυχή – οι μαθητές μας το κατευχαριστήθηκαν …
 Στόχοι:
  • ριπτική ικανότητα, αμφιπλευρικότητα
  • ταχύτητα αντίδρασης
  • οπτική αντίληψη
  • συγχρονισμός, συντονισμός
  • ομαδικότητα, συνεργασία
                       … πως γίνεται όμως η «πολυσύνθετη» αυτή κατασκευή ; 
 

… τι έχουμε παίξει μέχρι σήμερα … 

Παιχνίδι Νο 1:

Οι μαθητές σε ζευγάρια, εξοικειώνονται με τη χρήση της μπουκαλορακέτας. Η μπουκαλορακέτα κρατιέται με το ένα χέρι, αλλά είναι σημαντικό να γίνει εξάσκηση και με τα δύο

 Παιχνίδι Νο 2:

Με τη βοήθεια μιας ταινίας σήμανσης, οι μαθητές σε ζευγάρια, παίζουν με τη λογική του τένις, μετρώντας τους πόντους σε σετ.

Παιχνίδι Νο 3:

Οι μαθητές σε ζευγάρια, παίζουν με δύο μπαλάκια ταυτόχρονα. Φαίνεται εύκολο – δεν είναι όμως 🙂 …

Παιχνίδι Νο 4:

Οι μαθητές σχηματίζουν έναν κύκλο και μεταφέρουν το μπαλάκι από τον έναν στον άλλο. Στο βίντεο που ακολουθεί, φαίνεται η πιο δύσκολη μορφή της δραστηριότητας, όπου προστίθενται διαρκώς μπαλάκια – εξίσου δύσκολο … 

 Παιχνίδι Νο 5:

Με τη βοήθεια μίας ταινίας σήμανσης, οι μαθητές χωρίζονται σε δύο ομάδες και παίζουν με τη λογική του volley. Αλλάζουν με τους συμπαίκτες τους το μέγιστο δύο «ρίψεις»  και η τρίτη πρέπει να περάσει στην άλλη ομάδα … 
 

δυστυχώς αυτό το παιχνίδι, δεν το έχουμε οπτικοποιήσει …
… το αφήνουμε όμως να το φανταστείτε… 

smiley+face_clipped_rev_1

Φυσική Αγωγή

Σχολιάστε