Έβρεχε, κι έτσι επιλέξαμε ένα γνωστό τραγούδι της δεκαετίας του 1960 για να γυμναστούμε. Επιλέξαμε να χορέψουμε «Γιάνκα«, γιατί …
- είναι: μουσικοκίνηση & ψυχοκίνηση
- βελτιώνει: την αντοχή, την ακουστική και οπτική αντίληψη
- θέλουμε: να τη θυμίσουμε στους γονείς μας ή στους κηδεμόνες μας, να τη μάθουμε στους φίλους μας και να χορέψουμε παρέα για π.χ. το Σαββατοκύριακο ή σε κάποιο πάρτι, ως γύμναση με τη μορφή της αναψυχής
πως διδάχθηκε: ακολουθήθηκε μερική μέθοδος διδασκαλίας και μετά ολική, με άλλα λόγια, διδάχθηκε η χορογραφία τμηματικά (block method) για να οδηγηθούμε στο τελικό αποτέλεσμα.
… αποτέλεσμα; για να το δούμε μετά από μία ώρα διδασκαλίας (Γ’ Τάξη) –
είναι αλήθεια ότι χωρίς να το καταλάβουμε, δουλέψαμε αερόβια …
είναι αλήθεια ότι χωρίς να το καταλάβουμε, δουλέψαμε αερόβια …
- το βίντεο «τρέμει», γιατί το ένα χέρι το «τραβάει», ενώ το άλλο χέρι δίνει οδηγίες καθοδήγησης (instruction) – για π.χ. δεξί, αριστερό, κλπ. (οπτική αντίληψη)
- η «Γιάνκα» θα μπορούσε να «δουλευτεί» και διαθεματικά, αν όλες οι οδηγίες δίνονταν στα αγλλικά (για π.χ. left, right, front, back, one-two-three)
… για την ιστορία της «Γιάνκα» ή «Yanka», δείτε περισσότερα εδώ …
Σχολιάστε