Φυσική Αγωγή – Γιάνκα (ναι, περνάμε ωραία!!!) …

Έβρεχε, κι έτσι επιλέξαμε ένα γνωστό τραγούδι της δεκαετίας του 1960 για να γυμναστούμε. Επιλέξαμε να χορέψουμε «Γιάνκα«, γιατί …
  • είναι:         μουσικοκίνηση & ψυχοκίνηση
  • βελτιώνει: την αντοχή, την ακουστική και         οπτική αντίληψη
  • θέλουμε:    να τη θυμίσουμε στους γονείς μας ή στους κηδεμόνες μας, να τη μάθουμε στους φίλους μας  και να χορέψουμε παρέα για π.χ. το Σαββατοκύριακο ή σε κάποιο πάρτι, ως γύμναση με τη μορφή της αναψυχής
πως διδάχθηκε:   ακολουθήθηκε μερική μέθοδος διδασκαλίας και μετά ολική, με άλλα λόγια, διδάχθηκε η χορογραφία τμηματικά (block method) για να οδηγηθούμε στο τελικό αποτέλεσμα.
… αποτέλεσμα; για να το δούμε μετά από μία ώρα διδασκαλίας (Γ’ Τάξη) – 
είναι αλήθεια ότι χωρίς να το καταλάβουμε, δουλέψαμε αερόβια … 
  • το βίντεο «τρέμει», γιατί το ένα χέρι το «τραβάει», ενώ το άλλο χέρι δίνει οδηγίες καθοδήγησης (instruction) – για π.χ. δεξί, αριστερό, κλπ. (οπτική αντίληψη)
  • η «Γιάνκα» θα μπορούσε να «δουλευτεί» και διαθεματικά, αν όλες οι οδηγίες δίνονταν στα αγλλικά (για π.χ. left, right, front, back, one-two-three)
…  για την ιστορία της «Γιάνκα» ή «Yanka», δείτε περισσότερα εδώ … 
Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: