Β τάξη – Γλώσσα – Μελέτη Περιβάλλοντος -Παιχνίδια

  • Ζωγραφίσαμε το αγαπημένο μας παιχνίδι
  • Το περιγράψαμε με 4 λέξεις
  • Συζητήσαμε για τα υλικά που είναι κατασκευασμένα τα παιχνίδια μας
  • Μάθαμε για τα παιχνίδια που συνήθιζαν να παίζουν οι γονείς μας και οι παππούδες μας
  • Ψάξαμε να βρούμε τι πρέπει να προσέχουμε στη συσκευασία ενός παιχνιδιού πριν το αγοράσουμε:
  1. Το σήμα «CE», που σημαίνει ότι είναι ασφαλές παιχνίδι
  2. την ηλικία των παιδιών που σχεδιάστηκε για να παιχτεί το παιχνίδι
  3. Την τιμή για να δούμε αν το αντέχει η τσέπη του μπαμπά ή της μαμάς ή του παππού ή της γιαγιάς…ή όποιος είναι τέλος πάντων αυτός που θα έχει τη χαρά να μας κάνει δώρο…
  • Επιχειρηματολογήσαμε και καταλήξαμε σε συμπεράσματα σχετικά:
  • Είναι καλό να μοιραζόμαστε τα παιχνίδια μας με άλλους;
  • Οφείλουμε να τακτοποιούμε τα παιχνίδια μας όταν πρέπει;
  • Τι κάνουμε με τα παιχνίδια που πάλιωσαν ή καταστράφηκαν;

Τέλος με υλικά που συγκεντρώσαμε κατασκευάσαμε τα δικά μας παιχνίδια…

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

και …

Advertisements

Ένα Σχόλιο to “Β τάξη – Γλώσσα – Μελέτη Περιβάλλοντος -Παιχνίδια”

  1. Β τάξη - Γλ&#... Says:

    […] Ζωγραφίσαμε το αγαπημένο μας παιχνίδι Το περιγράψαμε με 4 λέξεις Συζητήσαμε για τα υλικά που είναι κατασκευασμένα τα παιχνίδια μας Μάθαμε για τα παιχνίδια που συνήθιζαν να παίζουν οι γονείς μας και…  […]


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: