Α1 τάξη, 12ου Ζωγράφου και Geoboard

Χρήση Geoboard στην Α΄τάξη

Πρώτη τάξη φέτος , πρώτη ανάρτηση!
Ξεκινήσαμε με τη χρήση μιας ωραίας κατασκευής που μας πρόσφερε ένα σχολείο με το οποίο είχαμε συνεργαστεί την προηγούμενη σχολική χρονιά, το 1ο Δημοτικό Σχολείο Χολαργού.
12z1
Η παρουσία του Geoboard στην τάξη προκάλεσε πέρα από εντύπωση και μεγάλο ενθουσιασμό. Τα παιδιά θα δοκίμαζαν στην πράξη κάτι καινούριο. Έτσι λοιπόν ξεκινήσαμε …

Αφού είχαμε ολοκληρώσει το κεφάλαιο «Γεωμετρικά σχήματα»  η πρώτη μας δραστηριότητα θα ήταν να σχηματίσουμε γεωμετρικά σχήματα …με προσοχή όμως …έπρεπε να τηρήσουμε ορισμένες προϋποθέσεις για κάθε σχήμα…το τετράγωνο έχει τέσσερις ίσες πλευρές …το ορθογώνιο έχει ίσες τις απέναντι πλευρές του…Με το Geoboard αυτό  ήταν εύκολο, αφού οι βίδες μας βοηθούσαν να μετρήσουμε το μήκος των πλευρών.
12z2
12z3
Στη συνέχεια προσθέσαμε μια ακόμα παράμετρο. Το νέο σχήμα θα έπρεπε να ήταν μεγαλύτερο, μικρότερο ή ίσο από το προηγούμενο.Η μέτρηση του μήκους των πλευρών ήταν και εδώ απαραίτητη.
12z4
12z5
Τέλος προσπαθήσαμε να συνδυάσουμε γεωμετρικά σχήματα … σε μια σύνθεση.
12z6
 
Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: