Φυσική Αγωγή – Παιχνίδια με Στεφάνια (2ο Μέρος)

Παιχνίδι Νο 1: Στεφανοτούνελ (απλό και εντυπωσιακό!!!)
 
Στόχος: ευλυγισία, μυϊκή ενδυνάμωση, οπτική οξύτητα, συγχρονισμός, συντονισμός, ψυχοκίνηση, ομαδικότητα, συνεργασία
Ηλικία: από 4 ετών, έως … 99 ετών (για πιο πάνω, χρειάζεται βεβαίωση γιατρού)
Υλικά: στεφάνια ρυθμικής γυμναστικής
Πως παίζεται: το παιχνίδι αυτό είναι εξαιρετικά απλό. Οι μαθητές παρατάσσονται στη σειρά με μικρή απόσταση μεταξύ τους, κρατώντας κάθετα μπροστά τους ένα στεφάνι ρυθμικής που εφάπτεται στο έδαφος. Έτσι δημιουργούν ένα τούνελ από στεφάνια ή αλλιώς ένα Στεφανοτούνελ.
Με το σχετικό έναυσμα, ο πρώτος μαθητής αφήνει κάτω το στεφάνι του και περνάει μέσα από όλο το τούνελ, μέχρι να φτάσει στο τέλος του, όπου στέκεται ξανά κρατώντας ένα στεφάνι. Ακολουθεί ο δύτερος μαθητής, ο τρίτος, κοκ, μέχρι να έρθει ξανά η σειρά του πρώτου.
Είναι σημαντικό να ορίσουμε ένα μαθητή (συνήθως τον πρώτο στη σειρά) να επιστρέφει πίσω και να μαζεύει τα στεφάνια που αφήνουν οι υπόλοιποι κάτω και να τα προωθεί στο τέλος, έτσι ώστε να τα βρίσκουν αυτοί που διάσχισαν το Στεφανοτούνελ (αλλιώς αυτή τη δουλειά θα την αναλάβει ο/η ΚΦΑ).
… κάπως έτσι δηλαδή….
 
…. για να αυξήσουμε το βαθμό δυσκολίας της άσκησης,
αρκεί μόνο να ανεβάσουμε λίγο το ύψος των στεφανιών από το έδαφος….
… οπότε….
Παιχνίδι Νο 2: Ξύλινο Μονοπάτι
 
Στόχος: ευλυγισία, μυϊκή ενδυνάμωση, οπτική οξύτητα, συγχρονισμός, συντονισμός, ψυχοκίνηση, ομαδικότητα, συνεργασία
Ηλικία: από 4 ετών, έως … 99 ετών (για πιο πάνω, χρειάζεται βεβαίωση γιατρού)
Υλικά: στεφάνια ρυθμικής γυμναστικής (τα ξύλα), κώνοι γυμναστικής
Πως παίζεται: δημιουργούμε για π.χ. δύο ομάδες και δίνουμε σε κάθε ομάδα δύο στεφάνια. Το παιχνίδι έχει τη λογική της σκυταλοδρομίας και τα στεφάνια είναι τα ξύλα, με τα οποία χτίζεται σιγά σιγά το υποτιθέμενο Μονοπάτι.
Κάθε μαθητής ξεκινάει πηδώντας στο 2ο κατά σειρά στεφάνι και χωρίς να φύγει από αυτό, γυρνάει πίσω και παίρνει το 1ο στεφάνι και το προωθεί μπροστά του για να «χτίσει» το Ξύλινο Μονοπάτι. Συνεχίζει με τον ίδιο τρόπο, έως ότου να φτάσει στον κώνο οριοθέτησης, όπου παίρνει τα δύο στεφάνια στα χέρια και επιστρέφει τρέχοντας πίσω, δίνοντας τα στεφάνια στον  επόμενο μαθητή.
Είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι δεν πρέπει να στεφάνια να πετιούνται μακριά, γιατί δεν επιτρέπεται οι μαθητές να πατούν έξω από τα ξύλα του Μονοπατιού.
… πιο απλά λοιπόν….
σχετικά links
Τροχονόμος,  Carryball, Απλό Carryball, Carryball με σπάγκους, Sanski (σαν να είναι σκι), To Sanski στην πράξηΑλεξίπτωτα, Συν-γραφέας, Συν-γραφή και Συν-γραφείς,  – Συν-γραφέας, υλικά και κατασκευή, Κυνηγητό με ουρές & Οι Δράκοι με τις ουρές τουςΤο Σχολείο μας απόκτησε …bowlingΠαπουτσοσαλάτα, Σεντονο – volleyΜαγικές ράβδοιΜαγικές ράβδοι και… παίζουμεΜαγικές ράβδοι στο Τμήμα ΈνταξηςΠέτα τα Άχρηστα απ’ το σπίτι1ο Χολαργού + 12ο Ζωγράφου, +εργαστήκαμε και +αντηθήκαμε…(2)+εργασία 1ου Χολαργού – 12ου Ζωγράφου (3) … το παιχνίδι μας …. “Μαθητές και γονείς παίζουμε”…. το δια ταύτα…. Memory με καπάκια
Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: