Χρησιμοποιώντας MYLO και Voki

Προωθώντας την Πολυγλωσσία….
Το MYLO έχει σχεδιαστεί για να εμπλέξει τους νέους στην εκμάθηση γλώσσας. Τα Voki είναι πολύ εύκολα και βοηθούν τους μαθητές να έχουν λιγότερες αναστολές, σχετικά με τη Picture_51δεξιότητά τους στην ομιλία μίας ξένης γλώσσας.

 Πολλοί εκπαιδευτικοί ενδιαφέρονται να βρουν καινοτόμους τρόπους διδασκαλίας μίας γλώσσας και να προκαλέσουν το ενδιαφέρον και την περιέργεια των μαθητών. Αυτός, βέβαια, είναι ένας εξαιρετικός λόγος για τη συμμετοχή στο eTwinning, καθώς τα σχολεία συνεργάτες έχουν τη δυνατότητα να αλληλοβοηθούνται.   Ακόμη και τότε, οι εκπαιδευτικοί θα αναζητήσουν να διεκπεραιώσουν συναρπαστικά έργα, τα οποία θα βοηθήσουν τους μαθητές τους να μαθαίνουν ο ένας παράλληλα με τον άλλο.

 Υπάρχουν πολλοί ιστότοποι που μπορούν να βοηθήσουν την πολυγλωσσία, αλλά ίσως πρέπει να αφιερωθούν πολλές ώρες για την εξερεύνηση ενός ιστότοπου, και στο τέλος διαπιστώνεται ότι δεν ταιριάζει στις ανάγκες του εκπαιδευτικού. Οι ακόλουθες ‘επισκοπήσεις’ των ιστότοπων MYLO & VOKI, δε δίνουν μόνο κάποιο ιστορικό γι’αυτούς, αλλά επίσης δίνουν τους λόγους και μερικές πιθανές ιδέες σχετικά με το γιατί και το πώς μπορούν οι ιστότοποι να φανούν χρήσιμοι στους εκπαιδευτικούς.
 

 MYLO & Voki

Παρουσίαση των Ιστότοπων  
2013-03-13_1916
MYLO (http://mylo.dcsf.gov.uk/) έχουν σχεδιαστεί για να εμπλέξουν τους νέους στην εκμάθηση γλωσσών, για να αυξήσουν τις δεξιότητές τους και να τους ενθαρρύνουν να εξακολουθήσουν να μελετούν γλώσσες. Οι δραστηριότητες έχουν σχεδιαστεί με τη μορφή μίας σειράς προκλήσεων και κάθε πρόκληση είναι σχεδιασμένη να προσφέρει μία πλήρως σφαιρική και ανεξάρτητη μαθησιακή εμπειρία, προωθώντας την εκμάθηση γλώσσας μέσω της δημιουργικότητας, της επίλυσης προβλημάτων, της λήψης αποφάσεων και της έρευνας.
2013-03-13_1920
Voki (www.Voki.com) – Τα Vokis είναι πολύ εύκολο να δημιουργηθούν και βοηθούν στο να διατηρηθεί η ανωνυμία των μαθητών, βοηθώντας τους συνεπώς να έχουν λιγότερες αναστολές, αν ανησυχούν για την ικανότητά τους να μιλήσουν μία ξένη γλώσσα.

Οι προκλήσεις είναι δομημένες έτσι ώστε να περιλαμβάνουν:

  • Πλαίσιο
  • Δραστηριότητες πρακτικής
  • Την Πρόκληση
  • Τη χρήση Voki
  • Το TwinSpace (συμπεριλαμβανομένης της εγγραφής των μαθητών).
 Απαιτούμενο υπόβαθρο γνώσεων:
  • Συνιστάται στους εκπαιδευτικούς να εξερευνήσουν το MYLO, προτού να ξεκινήσουν αυτή την ενότητα. Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να κάνουν την εγγραφή της τάξης τους στον ιστότοπο, αλλά αυτό δεν είναι ουσιαστικό.
  • Να γνωρίζετε πώς να δημιουργείτε Voki, βρείτε το link στο ολοκληρωμένο Voki και τον ενσωματωμένο κωδικό.
  • Κάποιες γνώσεις για το πώς χρησιμοποιείται το TwinSpace συμπεριλαμβάνοντας την εγγραφή των μαθητών στοTwinSpace (και να αποφασίζετε για τους μαθητές διαχειριστές, αν αυτό απαιτείται), το blog, το φόρουμ και να μπορείτε να ενσωματώσετε τον κωδικό Voki στο TwinSpace.
 Τεχνικές προϋποθέσεις:
  • Απλά μικρόφωνα
  • Πρόσβαση στην αίθουσα υπολογιστών του σχολείου
Προγραμματισμός:
1) Οι εκπαιδευτικοί συνεργάτες πρέπει να επιλέξουν συλλογικά τη γλώσσα που θα προωθήσουν στους μαθητές τους–, η οποία μπορεί να είναι η ίδια γλώσσα και για τους δύο, ή μπορεί ο καθένας να επιλέξει τη γλώσσα του άλλου, ανάλογα με την γεωγραφική τους τοποθεσία.
2) Στη συνέχεια οι εκπαιδευτικοί επιλέγουν το θέμα (π.χ. από το MYLO, μπορούν να επιλέξουν μεταξύ πολλών θεμάτων συμπεριλαμβανομένων των εξής):
• Χαιρετισμοί και αποχαιρετισμοί
• Ονόματα
• Ηλικία και γενέθλια
• Εθνικότητα και προέλευση
• Ημέρες και μήνες
• Χρόνος
• Αριθμοί
3) Αρχικά οι εκπαιδευτικοί παρουσιάζουν σε ολόκληρη την τάξη τον ιστότοπο του MYLO και το επιλεγμένο θέμα, δείχνοντας πώς υπάρχουν σύντομες δραστηριότητες που πρέπει να ολοκληρωθούν και ότι σε κάθε στάδιο, οι μαθητές μπορούν να κάνουν κλικ στο εικονίδιο του ‘ηχείου’ για να ΑΚΟΥΝ τη φράση.
4) Οι μαθητές εργάζονται μεμονωμένα ή ανα ζεύγη για να πραγματοποιήσουν τις δραστηριότητες. Αυτό μπορεί να συνεχιστεί για μερικά μαθήματα, αλλά πριν το τέλος του κάθε μαθήματος, οι μαθητές πρέπει να αφιερώνουν λίγο χρόνο για το BLOG ή την ανακοίνωση ενός μηνύματος στο TwinSpace (π.χ. μπορούν να πουν μέχρι ποιο σημείο έχουν φτάσει στη δραστηριότητα και τι έμαθαν να λένε, και να σχολιάζουν/απαντούν στα blogs/ανακοινώσεις των άλλων μαθητών).
5) Μόλις οι μαθητές αισθανθούν ικανοί, ενθαρρύνετέ τους να δημιουργήσουν ένα Voki της φράσης που έμαθαν. Μπορούν να συμπεριλάβουν ένα link στο Voki του blog τους, και άλλοι μαθητές μπορούν να ακούσουν το Voki και να ‘μαντέψουν’ τι σημαίνει – αυτό θα ενθαρρύνει τους μαθητές να ‘μιλούν’ και να ηχογραφούν.
6) Οι εκπαιδευτικοί και/ή οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν να ψηφίσουν τα Voki που θα επιθυμούσαν να ενσωματώσουν στο TwinSpace – και στη συνέχεια ένας εκπαιδευτικός ή ένας μαθητής διαχειριστής μπορεί να ολοκληρώσει αυτή την αποστολή.
Συμβουλές:
Αν ένας εκπαιδευτικός χρησιμοποιεί τα Voki για πρώτη φορά, ίσως είναι χρήσιμο να δημιουργηθεί ένας λογαριασμός του ‘σχολείου’, έτσι ώστε οι μαθητές να μπορούν να αποθηκεύουν τα Vokis τους στον ίδιο λογαριασμό. Αυτό δεν είναι ουσιαστικό εν τούτοις!
Αποτελέσματα:
  • Μαθητές από τα σχολεία συνεργάτες έχουν μάθει μερικές βασικές φράσεις σε μία γλώσσα, οι οποίες πιθανώς δεν τους ήταν οικείες.
  • Η απόδειξη θα είναι τα Voki τους, τα οποία θα μοιραστούν μέσω του TwinSpace.

source

Advertisements
Αναρτήθηκε στις Γενικά, Λογισμικό. Ετικέτες: , . 1 Comment »

Ένα Σχόλιο to “Χρησιμοποιώντας MYLO και Voki”

  1. margarita kourousi arampatzi Says:

    πολύ ενδιαφέρον..


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: